ממ"ד עוזיאל לאומנויות-נעים להכיר

בית ספר לאומנויות

נעים להכיר…

שמי הרב אוריאל פדידה , ואני מנהל את ביה"ס זו השנה השתים עשרה . התחנכתי במערכת החינוך של החמ"ד בכל שנות לימודי , יחד עם לימודים בישיבת מרכז הרב. אני מגיע מתחום המוסיקה וחובב צילום ולמעשה מבקש להדביק באהבה הזו את כל בית הספר כבית ספר לאומנויות.

דרך ארץ קדמה לתורה

בית ספר עוזיאל הינו בית ספר השייך למערכת החמ"ד המחנך  לקיום תורה ומצוות יחד עם  תורה שיש עימה מלאכה . והכל מתוך תפיסת עולם דתית ציונית הרואה במדינה ובשותפות בה ערך מרכזי.

אין אדם למד אלא במקום שלבו חפץ

בית ספר עוזיאל לאומנויות הוא בית ספר המבקש להיות רלוונטי לעולמם של הילדים .בית ספר שהוא מקום שתלמידים נהנים ללמוד ולהתפתח בו . ומהמקום הזה לגדול ולהתפתח בהווה ובעתיד.ועל כן אנו משתדלים שבית הספר יהיה תמיד תוסס מעניין מפתיע לילדים והמורים. יחד עם בניית מערך חברתי ערכי לאורך כל השנה. ומסגרות פעולה נוספות. 

ניגון אישי לכל ילד

 החל מכיתה ב' כל תלמיד לומד נגינה במשך חמש שנים במגוון כלי נגינה חלילית כינור גיטרה אורגנית וסקסופון . דבר המפתח את תיבת התהודה הפנימית שלו ואת אישיותו של התלמיד. זו עוד דרך לאפשר לכל ילד להצטיין ולהיות מועצם בתחום בו הוא בוחר. בבית הספר מסגרות מצויינות שונות המבקשות לטפח מצויינות אישית בתחומי הדעת השונים. מקהלה , צילום ,אמירים ,ניצני אמירים ,  עיתונאות ,גרפיקה  ,ספורט ועוד. כמו כן בביה"ס מסגרות תמיכה ופיתוח מנהיגות בהובלת היועצת, חוג שחיה טיפולית וספורט טיפולי .